Bad update

somnade i soffan förut...
igen...
och datan stängdes av, igen...

hur är det med er ?
jag är allmänt trött och ska därför sova nu!
morgondagens planer
är att jag ska städa för det ser ut som jag vet inte vad här... så imon ska jag städa, sen vid 3 ska jag och nicki vara i stan för då slutar mamma så ska vi åka på kläder till usa. antingen frölunda torg, nordstan eller kungsmässan. vi får se
nu
ska jag läsa bloggar och somna och vakna upp imon med hår till rumpan... man an ju alltid drömma...
förresten så är jag inte tjock som jag fick en kommentar om. bilderna var allmänt skeva. konstig lutning eller något. men jag tror jag är normal.
GODNATT !


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt vackra namn:
Är du bäst?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0