Gelenaglar

hej bloggen !
såg att mitt tidsinställda inte kom upp idag, konstigt.
iallafall så försov jag mig i morse, 45 min drygt men som tur var så var pappa så snäll och väntade på mig och körde mig. hann ädå sminka mig, äta, välja kläder och sånt på bara en halvtimme. ganska stolt ;)
sen hände det inget intressant i skolan. slutade iallafall 10 över 2 och följde då iris till sin buss och sen var jag och sarah en sväng vid triumf. var hemma typ 10 över 3. sedan har det har jag druckit proteinshake och kollat på disney channel. och var nyss i duschen!
-
eftersom att min nagel paja igår så pajade två till idag... typiskt... så klippte oc filade ner alla förut för att de inte skulle få samma öde. så ska slipa dem, måla på nagelförstärkande lack och sen om jag hinner sätta på fina gelenaglar som jag köpte igår. hatar att ha korta naglar...
-
kvällen bjuder i övrigt på top model klockan 8 och middag. sen ska jag fixa lite till kläder i mitt rum, läsa lite i en bok som vi har i läxa och om jag hinner fixa naglarna ! resultat kommer upp ;)
det tidsinställda ska jag också försöka få upp!
ttyl<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt vackra namn:
Är du bäst?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0