morgondagen

just nu så har jag tittat på BB avsnitten, började på tops model men skiten fuckade ur och aa... så har läst bloggar och lite så. om 15 min så börjar revenge, gaaah favvoprogram ;)
har inte berättat om vad som händer imon
imon ska vi ha operation skolbygge. då ska man, på olika sätt, känna pengar som vi ska skicka till sierra leone och rumänien. detta har jag gjort sedan i 3an. ganska chill med ingen skola :D i år ska jag ,som förra året, hjälpa mamma på salongen. tvätta folks hår, städa lite och sånt haha :D kommer fan vara översvämning ;) nä men sen ska jag klippa mig och slinga håret, äntligen ! ville ju färga håret men färgade ju sist och ska spara mitt hår blablblablablaba så slingar det iallafall istället. och om jag hinner tar jag nog en sväng och kollar på löshår;) ni får se resultatet imon!
själv så känner jag just nu
att detta inlägget är allmänt fucked up och helt ointressant ! så nu ska jag kolla på revenge och BB och sedan uppdatera om något vettigt att läsa om...
ttyl<3
förra året på operation skolbygge

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt vackra namn:
Är du bäst?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0