USA

tamaraa om Vill ha till USAAA:
var i usa ska du?
hur länge?
plzz kan du inte brätta om din resa? :)
gillar bloggen <3

tack så mycket !
jo, visst. dock vet jag inte jättemycket men kan berätta det jag vet !
jag åker 4 april, på morgonen, vid 6 tror jag planet till paris går, sen mellanlandar vi i atlanta och sen i orlando.
för jag ska åka till Orlando, Florida där vi kommer att vara i 3-4 dagar tror jag det var. och då ska vi gå på 4 nöjesparker och hinna shoppa.
sedan ska vi åka på en kryssning i karibien i 7 dagar ungefär, kanske 8.
så kommer hem 17 tror jag det var. så kommer att vara borta i ungefär 13 dagar. för kommer hem mitt på dagen 17nde för vi åker hela natten...
detta är på påsklovet och självklart kommer jag att fixa tidsinställda och försöka uppdatera där. på båten har dom en dator launch så där kommer jag att garanterat uppdatera!
och denna båten kommer gå till mexico, haiti, bahamas och lite så. västra karibien iallafall.
har ju varit på guadeloupe och aruba innan och guadeloupe är ju östra och aruba södra, bara två mil ifrån venezuela !
detta är typ det jag vet änsålänge, men ni får jätte gärna ge förslag om vad jag ska göra tidinställda om och lite så!

längtaaaaar !
17 dagar kvar typ !!!!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt vackra namn:
Är du bäst?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0